tirsdag 22. november 2016

I dag har jeg signert en 3 års kontrakt med Sarpsborg 08.




Etter en flott sesong med Follo FK så har jeg i dag signert en 3 årskontrakt med Sarpsborg 08.

Dette er en klubb jeg følte meg hjemme i med en gang, en klubb som satser hardt, med gode planer, flott stadion og 6.plass i Tippeligaen 2016.

S08 har fulgt meg i lang tid og har et opplegg for meg som jeg er 100% motivert for.

Her blir jeg satset på som 10er (hengende spiss), rollen jeg selv føler jeg har best muligheter for å lykkes i.

Jeg har min første trening med S08 mandag 28/11 og jeg flytter ned i leilighet der rundt årskiftet. Jeg begynner samtidig på toppidrett med fotball på St.Olav vgs 3 januar.

Jeg vil takke alle mine venner i Follo FK for en god sesong, der jeg spilte kamper både for G16 interkrets, G19 interkrets og Follo Rekrutt.

Jeg ønsker dere alle alt godt og lykke til videre.  PS: Jeg gleder meg veldig til kamp mot Follo G19 til neste år.

Jeg vil også ønske Ski Futsal lag i 2 div senior lykke til, utrolig gøy å være med dere, hyggelig å bli kjent med dere!

Nå er dere bare opp til meg selv hvor langt jeg kan nå med fotballen!


hilsen
Jesper


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar