onsdag 14. september 2016

Scantrade (Umbro, Mizuno,Scott osv) har støttet meg i tykt og tynt i mange år!

Å finne riktige fotballsko og merker er viktig!

Jeg er heldig som får samarbeide med Umbro.

Mange sliter med skader på grunn av harde kunstgressbaner, spesielt i hælen. Jeg har klart meg uten skader i hele min karriere til nå, heldigvis. Jeg tror at grunnen er at jeg veksler på sko for å fordele belasning + at jeg spiller med så korte knotter som jeg kan i forhold til føre. Å kjøpe kvalitetssko er kansje ikke nødvendig, men å finne sko som passer til foten er lurt.

Jeg bruker kun Umbro og er superfornøyd med det. Skoene passer godt til mine føtter, og jeg er heldig som får utstyr av Umbro.










Jeg skal skrive litt om det senere i dag! Disse skoene kommer i dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar